Z Przyborowa przez Pindelówkę

kwi 27, 2018 przez

Bez znaków, później kolejno zn. czarne, zielone, i czerwone, 5,25—5,5 g. Z przyst. PKS Przyborów — Moczarki kierujemy się do wylotu doi. Głuchej i nią ok. 1,5 km do ujścia z lewej strony (w kierunku marszu) potoku spływającego spod Moczarek. Idąc dalej w głąb doi. Głuchej, spotykamy przy następnym spływie potokow zn. czerwone (nr 171), wiodące w lewo na Pindelówkę, a dalej w głąb doliny do osiedla Głuchaczki. Trzymając się dalej ściśle drogi wzdłuż pot. Głuchego można dojść do granicy państwowej i najniższego wcięcia w grzbiecie granicznym i górnej części Głuchaczek. Tu w pobliżu gajówki zbaczamy z dolinnej drogi w lewo na dział pomiędzy wspomnianym potokiem spod Moczarek i pot. Głuchym. Leśną ścieżką z początku dość stromo w górę, podchodzimy na grzbiet Palenicy (784 m) i lasem z kilkoma uroczymi polankami (na jednej szopa), a później już otwartym terenem (sięgają tu nawet uprawne pola) docieramy do osiedla Pindsewka z widokiem na Pilsko, grzbiet graniczny Jaworzyny i na Głuchaczki. Spotkawszy zn. czarne (nr 171) zbaczamy za nimi w lewo na pn. wsch. i dochodzimy do Moczarek. Z Moczarek za zn. zielonymi (nr 172) do grzbietu granicznego i stąd za zn. czerwonymi (nr 170) do schr. PTTK na Markowych Szczawinach.